lørdag den 14. april 2012

Strandtur og fællesspisning

D. 08.04.12
I dag havde vi en slappe af dag, vi havde fri hele dagen og havde egentlig ikke de vilde planer. Sissel havde sat vækkeuret til kl. 06.15, fordi hun skulle ud at løbe. Jeg havde ondt i mit ben, så kunne ikke overskue at tage med. Så jeg blev hjemme og fik sovet lidt mere. Det var rigtig dejligt. Da jeg vågnede omkring kl. 8.00 var Sissel i gang med at lave en masse øvelser og var rigtig aktiv, mens jeg havde svært ved at komme op. Så spiste jeg lidt morgenmad, fik skrevet lidt postkort og skrevet lidt dagbog fra i går. Så tog jeg solcreme på, pakkede mine ting og så mødtes jeg med Mille kl. 10.30. Så tog vi ned på stranden og mødtes med mange af de andre piger. Det var rigtig dejligt vejr og det kunne ikke være bedre vejr til en strandtur. Vi lå dernede i tre timer og det var rigtig varmt. Der var næsten ingen vind og vi blev nødt til at dyppe os i vandet en gang i mellem, for at blive kølet lidt ned. Vi snakkede, spillede kort og hyggede os.
Hygge ved stranden
Jeg prøvede også hele tiden at vænne mig, så jeg fik lige meget sol på begge sider. Men på et tidspunkt lå jeg meget på maven, fordi jeg skulle skrive postkort. Så tænkte ikke rigtig over hvor lange jeg havde ligget der, men det gjorde jeg da jeg kom hjem. Pigerne havde godt sagt at jeg var blevet rød, men kunne ikke rigtig se det nede ved stranden. Så da jeg kom hjem kunne jeg godt mærke, at det brændte lidt på ryggen og hele vejen ned af benet. Så da jeg så mig selv i spejlet, kunne jeg godt så at jeg havde fået MEGET sol. Jeg var en rød reje på den ene side og havde også fået lidt sol på den anden side, men slet ikke så slemt. Sissel blev helt bekymret for mig, fordi jeg var blevet så rød. Selvom det gør ondt, så har jeg det helt fint. Sissel fik også sprayet en masse aftersun på mig og det var rigtig dejligt. Efter noget tid, gik jeg i bad for at blive kølet lidt mere ned. Stod derinde længe og nød virkelig at blive kølet lidt ned. Så fik Sissel sprayet lidt mere aftersun på mig og det hjælp lidt mere.

Vi slappede lidt af på værelset og så 17 Again i fjernsynet. Charlotte og Cecilie var kommet ind til os, så vi sad bare og hyggesnakkede lidt. Jeg fik skrevet to af alle de postkort jeg vil sende afsted, så det er da en god start. Da pigerne var gået ind til sig selv igen for at tage en lille lur, sov Sissel også og jeg lade mig i sengen for at slappe af. Det var dejlig køligt i sengen, så halvsov også lidt. Så vågnede Sissel igen og så fik vi lavet en indkøbsseddel til i morgen, når vi skal handle ind. Kl. 18.30 mødtes vi med Mille, Cecilie og Charlotte og så gik vi ud for at købe noget aftensmad. Cecilie købte en sandwich, mens vi andre bestilte sushi.


Fællesspisning
Så gik vi tilbage til hotellet, hvor vi mødtes med de andre på anden sal for, at spise aftensmad sammen. Vi havde alle hver vores ret med, men spiste sammen og det var super hyggeligt. Vi fik også snakket en masse og efter 1,5 times tid, gik vi op på værelset igen. Vi vaskede op med det samme og jeg fik ordnet lidt flere indlæg på bloggen med tekst og billeder. Så kom Lisbeth og Stinna forbi for at snakke lidt. Så skulle Sissel skype med hendes kæreste kl. 21.30 og jeg sad og skrev dagens dagbog. Da Sissel havde lagt på, fik hun sprayet mere aftersun på mig og så gjorde vi os sengeklar og gik forholdsvis tidligt i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar