tirsdag den 3. april 2012

Sidste dag i LA

D.29.03.12
I dag havde vi fri hele dagen, så vi valgte alle sammen at sove lidt længere end vi plejer. Jeg satte vækkeuret til kl. 8.30 og så gik jeg ned for at spise morgenmad sammen med Stina og Lisbeth. Der var også mange af de andre som var dernede og det var super hyggeligt. Derefter pakkede vi vores ting sammen og så gik vi hen til en Starbucks café, hvor der var gratis internet og hvor det fungerede bedre end på vores hostel. Det var rigtig dejligt, da vi alle skulle skype. Jeg fik skypet med hele min familie og kæreste. Det var rigtig dejligt at snakke med dem alle og hører at det hele går godt hjemme i Danmark. Det er skønt at have skype, så vi kan snakke sammen og se hinanden. Det hjælper også på det hele, når det nogle gange kan være lidt svært, at være hjemmefra så længe. Men det var super hyggeligt, at vi sad sammen og skypede hjem til Danmark. Efter et par times med skype, købte jeg lidt frokost og gik tilbage til vores hostel og mødtes med nogen af de andre piger. Så sad vi og snakke ude på en terrasse, tog sol, slappede af og hyggede os.
Fodboldkamp på Santa Monica Beach
Så gik Mille og jeg hen til en butik der hedder Steven Madden, som er en sko butik. Her skulle vi bare kigge lidt, prøve sko for sjovt og så endte det med at Mille køb et par stiletter. Jeg fik ikke købt nogle sko, men vil også hellere vente til Hawaii. Så gik vi tilbage til vores hostel og slappede lidt mere af. Kl. 15.00 skulle vi mødes med mange af de andre nede i lobbyen. Så gik vi ned til stranden for, at spille fodbold kamp. Selvom vi bor lige ved siden af stranden, så skulle vi alligevel gå et stykke tid for at finde det rigtige sted, hvor vi kunne spille fodbold og hvor der var mål. Der var ca. 15 som spillede fodbold, mens vi var nogen stykker som sad og kiggede på. Det var dejlig afslappende og super hyggeligt. 
Charlotte, Mille, Lisbeth og
Santa Monica Beach i baggrunden
Efter en times tid, gik Lisbeth, Mille, Charlotte og jeg tilbage til vores hostel. Vi købte lidt lækkert at spise og så satte vi os op på værelset og hyggesnakkede lidt. Lidt efter kom nogle af de andre piger ind på værelset og for at pakke deres kuffert.  Så til sidst var vi mange samlet på værelset og det er rigtig fedt at vi har det så godt sammen med hinanden. Senere på aftenen gik vi ud for at spise aftensmad og vi kunne ikke rigtig overskue så meget, fordi vi alle var trætte i dag efter alle de lange dage vi havde haft de andre dage. Så vi gik hen til en lille fin restaurant som ligger ved siden af vores hostel. Vi var 9 piger, som gik derind sammen og det var Sille, Julia, Katrine, Sissel, Mille, Charlotte, Cecilie, Lisbeth og jeg. Det specielle ved den restaurant er, at de kun laver store retter så man skal dele den. Vi købte en stor pizza, lidt pasta og kødsauce og pasta med lidt ost. Vi delte det alle sammen og vi blev mere end mætte. Det var rigtig lækkert og vi sad længe og snakkede, det var super hyggeligt. Så gik vi tilbage til vores hostel og jeg satte mig op på værelset for at skrive dagbog, hører musik.
Mit værelse i LA, sammen med 8 andre piger
Lidt efter kom nogle af pigerne fra værelset for at pakke deres kuffert, da de ikke havde gjort det endnu. Så kom der lidt flere af pigerne ind på vores værelset og til sidst var vi mange samlet, slappede af, hyggede os og havde det hyggeligt sammen. Det var vores sidste aften, hvor vi bor så mange sammen, så det var lidt underligt at tænke på. Det har været rigtig hyggeligt, at bo så mange sammen, men bliver også dejligt at komme til Hawaii. Der skal vi nemlig bo to og to sammen, så der bliver lidt mere plads. Vi gik tidligt i seng, da vi skal mere end tidligt op i morgen, da turen langt om længe går til Honolulu på Hawaii J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar