onsdag den 25. april 2012

Afslapningsdag og biograftur

D. 22.04.12
Da vi ikke havde så mange planer i dag, kunne vi godt sove lidt længe. Jeg havde sat vækkeuret til kl. 08.30, fordi jeg ikke havde lyst til at sove hele formiddagen og hellere ville i gang med at lave noget. Jeg tog list at spise, gjorde mig klar, fik skrevet lidt af dagbog fra i går og kl. 10.00 skulle jeg havde skypet med Daniel. Men han kom ikke på og så skrev han over sms, at han var blevet lidt forhindret og først kunne komme på en time efter. Da vi ikke havde så mange planer i dag, kunne jeg godt vente med at skype til han var klar. I mellem tiden fik jeg skrevet hele dagbogen fra i går færdig og det var rigtig dejligt. Selvom det ikke burde stresse mig at skrive dagbog, så gør det alligevel lidt. Mest fordi det tager så lang tid at skrive den og fordi så snart jeg er en dag bagude, så bliver det svært at overskue to dagbøger på én dag. Så snart der lige er mulighed for, at sætte mig ned og skrive lidt, så udnytter jeg det. Så det passede egentlig fint nok, at jeg ikke skulle skype med Daniel på det tidspunkt, fordi så kunne jeg lige få ordnet dagbogen med det sammen, mens jeg ventede. I mellem tiden var Lisbeth kommet ind på værelset, så snakkede vi lidt også sad hende og Sissel og læste hver deres bog, mens jeg skrev dagbog. Så selvom vi lavede hver vores ting, var det rigtig hyggeligt og afslappende.
Vejret var ikke så godt i formiddags, så vi kunne ikke overskue at lave så meget aktivt. Vi havde allermest bare lyst til at have en dag, hvor vi bare hygge slappe af på hotellet og hygge os. Vi laver også så meget hver dag, så ind i mellem er det meget rart, at have en afslappende dag på værelset. Kl. 11.30 skulle jeg prøve at skype med Daniel igen og denne gang lykkedes det heldigvis. Han havde haft en travl weekend og han vart først lige kommet ind af døren, da vi skulle skype sammen. Det var dejligt at se og snakke med ham igen. Vi har altid en mase sjovt at fortælle hinanden og det er super skønt. Da det var sent søndag aften hjemme i Danmark, snakkede vi ikke mere end en halv time, fordi Daniel var rigtig træt og ville i seng. Men det var alligevel dejligt at snakke med ham igen. Kl. 11.40 skulle jeg mødes med Cecilie, Charlotte, Mia og Lisbeth nede i lobbyen og så tog vi ud i Wallmart sammen, for at handle ind. Mia og Lisbeth havde styr på hvilken bus vi skulle med, så vi tog bus nr. B, vel viden om at det var den rigtige bus. Undervejs sidder vi og snakker og lige pludselig bliver vi i tvivl om, hvor vi er henne. Mia og Lisbeth kan ikke rigtig kende det mere og vi andre har ikke taget den bustur før, så vi begynder at undre os lidt over hvor vi er henne. Til sidst spørger Lisbeth buschaufføren om vi er på rette vej og finder så ud af, at han slet ikke kører i retningen af Wallmart. Så vi valgte at stå af ved det næste stop og fandt hurtigt ud af at vi var i Chinatown, da vi kunne kende noget af det fra den anden dag. Så fandt vi en ny bus, som viste sig at kører ud mod Wallmart. Den stoppede et andet sted end vi var vant til, men dog tæt på Wallmart så vi fandt hurtig den rette vej. Mia og Lisbeth skulle handle meget ind, men Cecilie, Charlotte og jeg skulle kun have nogle småting, så vi var færdige før de to andre var kommet ordentligt i gang. Så da vi var færdige, valgte vi at tage bussen tilbage til hotellet og så ville de andre komme hjem, når de var klar. Igen havde vi svært ved at finde den rigtige bus, så efter et stykke tid fandt vi et busstoppested hvor vi regnede med bussen gik og så tog vi chancen. Vi ventede heldigvis ikke mere end 10-15 min og så bussen som vi skulle med.
Da jeg kom hjem til hotellet slappede jeg lidt af og fik ordnet nogle billeder. Vi begyndte at lave med allerede omkring kl. 16.45, da vi begge skulle i biografen senere på aftenen og derfor blev vi nødt til at spise lidt tidligere i dag. Jeg skulle først afsted kl. 18.20, men fordi vi ikke skulle se den samme film, skulle Sissel allerede afsted kl. 17.30. Vi nåede at lave pasta med kødsovs på en lidt anderledes måde, da vi havde bacon og fløde i sovsen, men det smagte rigtig godt. Vi nåede også at spise sammen, inden Sissel smuttede. Kl. 18.20 skulle jeg mødes med stortset alle pigerne, Jacob og Louises kæreste Alexander. Vi skulle ind og se filmen The Lucky One, som er en rigtig tøsefilm og den var vi mange piger, der gerne ville se den. Jeg elsker at se sådan nogle film og synes det er hyggeligt, så jeg skulle helt sikkert med. En af hovedpersonerne i filmen er Zac Efron fra High School Musical og det var mange af pigerne helt oppe at kører over, fordi han er lidt lækker. Det i sig selv synes jeg var sjovt at opleve. Filmen startede først 19.30, men fordi deres billetsystem er underligt herover og vi ikke kan reservere pladser, kom vi i god tid så alle kunne få en god plads.
Filmen var rigtig god og en kærlighedsfilm, så det var lige noget for os piger. Der var næsten heller ikke andre end piger inden i salen, så det sagde vist det hele. Pigerne var stadig helt oppe at kører over Zac Efron og synes det var en mega god film. Jeg synes også den var god, men på den anden side blev jeg også lidt skuffet. Jeg havde lidt andre forventninger til filmen og dens handling, som ikke helt blev opfyldt og derfor virkede den lidt dårlig. Den var god, men har også set andre tøsefilm som er bedre. Den får først præmier d. 7. juni i Danmark, så det var dejligt vi kunne se den før alle andre hjemme i Danmark. Vi sad alle sammen ved siden af hinanden og det var rigtig hyggeligt. Efter filmen gik vi ud til busstoppestedet og mødtes med de andre, som også havde været i biografen samtidig med os, men som havde set en anden film der hedder The Hunter Game. Vi fulgtes vi alle sammen hjem til hotellet. Selvom busturen kun varede ca., 20 min. føltes den endnu længere fordi jeg bare gerne ville hjem og sove. Så da vi kom tilbage til hotellet, gjorde vi os klar til at komme i seng og lagde os til at sove med det samme. Da vi først lå der, var vi egentlig ikke så trætte, men gik alligevel i seng med det samme, da vi skal tidligt op og i skole i morgen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar